lördag 27 oktober 2012

Veckans bokbloggare: Miss livre

Nu har det (snyft) blivit dags för mig att skriva om den sista bokbloggaren i bokbloggargänget. Det känns tråkigt att det är slut med de här jätteroliga veckorna, men så är det. Ingenting varar för evigt. Men jag ska inte deppa alldeles för mycket, för det är ju faktiskt en bokbloggare kvar. Och sist men absolut inte minst har det blivit dags för den sista bokbloggaren i Tovas bokbloggargäng:

Miss livre

Miss livre är en tonårstjej som bloggar på bokbloggen Wherethebookslive (jag måste säga att jag gillar bloggnamnet mer och mer). Hon har alltid gillat böcker, och det har bara ökat och ökat och nu slukar hon massor med böcker. Hon gillar speciellt kärleksböcker, men hon försöker skriva om de flesta sorters böcker på sin blogg. En dag fick hon bara idéen till att starta en bokblogg, så hon gjorde det. Jag håller verkligen med om att det är så roligt att dela med sig av det man tycker om till andra, enligt mig så är det det som är det roligaste med hela bokbloggandet. 

Miss livre har recenserat flera olika böcker på sin blogg, mest kärleksböcker, men också några fantasyböcker. Hon skriver också om flera andra bokiga saker som inte är recensioner, och här är en av mina favoriter. 

Jag tycker att Wherethebookslive är en väldigt fin och intressant bokblogg som absolut är värd att titta närmare på, så gör det så fort du har läst det här. Du kommer absolut att gilla den!

Och då var det slut. Tyvärr. Det har varit så roligt att vara med på det här och fått lära känna så många snälla bokbloggare. Jag hoppas verkligen att jag får göra något liknande någon gång. Vem vet, nästa gång kanske det är jag som fixar en sån här grej. Vi får väl se.

Slut

3 kommentarer:

  1. Svar: Tack så jättejättemycket! Blev så otroligt glad av din kommentar! :D :D :D

    SvaraRadera
  2. SV: Bra, desto mer att se fram emot! Jag har ju läst hennes "Bläckhjärta" och den gillade jag starkt! :)

    SvaraRadera
  3. SV: Vad roligt att du tycker det! ;)

    SvaraRadera

Hej! Vad roligt att du vill lämna en kommentar här på min blogg :) Jag kommer dock ta bort sådant som jag inte tycker är passar här på bloggen.